Koncentracja i skupienie

Na naszym kursie poznasz ciekawe i skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem. Dzięki nim poprawisz swoją koncentrację i efektywność.

Techniki relaksacyjne na stres
Syndrom zmęczenia informacją

Dlaczego warto znać techniki radzenia sobie ze stresem

Stres towarzyszy Ci na co dzień.  Często nie uświadamiasz sobie faktu, że żyjesz w ciągłym napięciu i przeładowaniu informacjami.

Poznaj  nasze techniki   i zacznij  kontrolować stres.  Popraw swoją koncentrację i  pracuj lepiej  kosztem mniejszego zmęczenia

Uważne Jedzenie

1. Spójrz na jedzenie zanim weźmiesz pierwszy kęs

Zaobserwuj jego konsystencję,  kolor. Powąchaj

2. Obserwuj sposób w jaki sięgasz po jedzenie

Czy masz skłonność do szybkiego, łapczywego sposobu jedzenia

3. W czasie jedzenia skup się na jedzeniu

Obserwuj wszystkie automatyczne czynności, które wykonujesz w czasie jedzenia: sięganie po telefon, gazetę, wstawanie bez potrzeby od stołu, absorbujące rozmowy

Jak wybrać odpowiednie techniki?

Na naszym kursie nauczysz się różnych technik pracy z ciałem, oddechem i umysłem.  Da Ci to możliwość wyboru kilku technik z którymi czujesz się najlepiej i praktykowania ich.

 

Potrzebujesz profesjonalnej pomocy?

Radzenie sobie ze stresem w samotności może być trudne. Czasami warto zwrócić się do specjalistów, którzy pomogą opanować emocję i nauczą jak kontrolować stres. 

Jeżeli masz poczucie, że życie Cię przerasta sprawdź szczegóły naszego autorskiego Kursu Zarządzania Stresem.

 Przeznaczony jest on dla osób  przeciążonych pracą i problemami dnia codziennego, żyjących w stanie stresu chronicznego.

Nie pozwól, żeby stres Cię pokonał.  Przejmij nad nim kontrolę.

 

Techniki relaksacyjne na stres 2