Kurs zarządzania stresem

Nasz kurs   pomoże Ci w walce ze stresem, problemami ze snem oraz nauczy Cię jak radzić sobie z negatywnymi emocjami.

Korzyści, jakie niesie kurs zarządzania stresem

 Kurs Zarządzania Stresem on line pozwoli Ci zrozumieć, jak spięte jest Twoje ciało i jak lokalizować te punkty 

Świadomość własnego ciała to pierwszy krok w walce ze stresem. Nauczymy Cię jak rozpoznawać i wyczuć napięcie.

Nauczysz się kilkunastu unikalnych technik, które pomogą Ci opanować stres dnia codziennego. Każda z technik dopasowana jest do innego typu osobowości. Pozwoli Ci to z czasem wybrać sposród nich kilka, które uznasz za najlepsze dla siebie.

Stosując regularnie nawet jedną technikę poprawisz koncentrację, relacje z ludźmi, będziesz lepiej radził sobie w pracy i w życiu prywatnym.

Kurs doskonałej kontroli stresu

Kurs Mindfulness - kobieta siedząca nad brzegiem morza

Informacje dotyczące kursu 

Nasz autorski kurs online został stworzony z myślą o wszystkich osobach poszukujących odpoczynku oraz odzyskania kontroli nad otaczającą ich rzeczywistością. Kurs odbywa się przez Internet, z wykorzystaniem platformy „Zoom”. Całość programu składa się z dwóch części, każda po 2 godziny 15 minut. Zaplanowana jest również 30 minutowa przerwa.

Kurs mindfulness online – szczegóły

  1. Czas trwania modułu   2 godziny
  2. Platforma Zoom
  3. Cena całego kursu 200 zł

Dlaczego nasz kurs?

Nasz kurs stanowi unikalne połączenie pracy z ciałem i umysłem.

Praca z ciałem

Ten moduł składa się z dwóch technik: praca z oddechem i progresywna relaksacja mięśni metodą Jacobsona.

Praca z umysłem

Praca z umysłem polega na nauce obserwacji pracy umysłu.

 Krok po kroku uczymy się śledzić wszystko to, co dzieje się w umyśle.

Kurs zarządzania stresem on line - program

Moduł praca z ciałem

Tematyka

Uspokajanie ciała – świadomość napięć w ciele.

Prowadzący

Psycholog Radosław Wojciechowski

Program

  1. Techniki relaksacyjno – aktywujące, omówienie
  2.  Nauka skutecznych technik
    oddechowych i relaksacyjnych.
  3. Pytania uczestników.

Czas trwania

2 godziny

Moduł praca z umysłem

Tematyka

Uspokajanie umysłu – umysł jako źródło napięć.

Prowadzący

lek. med. Barbara Czernicka-Kupras 

Program

  1. Medytacja jako praktyka służąca zrównoważeniu umysłu.
  2. Aspekty techniczne: pora, czas trwania, ułożenie ciała.
  3. Pierwsze kroki, jak zacząć.
  4. Obserwacja oddechu i strumienia myśli
  5. Wspólna praktyka


Czas trwania

2 godziny

Nie zwklekaj i zapisz się na autorski Kurs zarządzania stresem online!