Kurs zarządzania stresem

Nasz kurs   pomoże Ci w walce ze stresem, problemami ze snem oraz nauczy Cię jak radzić sobie z negatywnymi emocjami.

Korzyści, jakie niesie kurs zarządzania stresem

 Kurs Zarządzania Stresem on line pozwoli Ci zrozumieć, jak spięte jest Twoje ciało i jak lokalizować te punkty 

Świadomość własnego ciała to pierwszy krok w walce ze stresem. Nauczymy Cię jak rozpoznawać i wyczuć napięcie.

Nauczysz się kilkunastu unikalnych technik, które pomogą Ci opanować stres dnia codziennego. Każda z technik dopasowana jest do innego typu osobowości. Pozwoli Ci to z czasem wybrać sposród nich kilka, które uznasz za najlepsze dla siebie.

Stosując regularnie nawet jedną technikę poprawisz koncentrację, relacje z ludźmi, będziesz lepiej radził sobie w pracy i w życiu prywatnym.

Kurs doskonałej kontroli stresu

Kurs Mindfulness - kobieta siedząca nad brzegiem morza

Informacje dotyczące kursu 

Nasz autorski kurs  został stworzony z myślą o wszystkich osobach poszukujących odpoczynku oraz odzyskania kontroli nad otaczającą ich rzeczywistością. Kurs odbywa się przez Internet, z wykorzystaniem platformy „Zoom”. Całość programu składa się z dwóch części, każda po 2 godziny 15 minut. Zaplanowana jest również 30 minutowa przerwa.

Kurs zarządzania stresem

  1. Czas trwania kursu   4,5  godziny
  2. Platforma Zoom
  3. Cena kursu indywidualnego  400 zł

Dlaczego nasz kurs?

Nasz kurs stanowi unikalne połączenie pracy z ciałem i umysłem.

Praca z ciałem

Ten moduł składa się z dwóch technik: praca z oddechem i progresywna relaksacja mięśni metodą Jacobsona.

Praca z umysłem

Praca z umysłem polega na nauce obserwacji pracy umysłu.

 Krok po kroku uczymy się śledzić wszystko to, co dzieje się w umyśle.

Kurs zarządzania stresem on line - program

Moduł praca z ciałem

Tematyka

Uspokajanie ciała – świadomość napięć w ciele.

Prowadzący

Psycholog Radosław Wojciechowski

Program

  1. Techniki relaksacyjno – aktywujące, omówienie
  2.  Nauka skutecznych technik
    oddechowych i relaksacyjnych.
  3. Pytania uczestników.

Czas trwania

2 godziny

Moduł praca z umysłem

Tematyka

Uspokajanie umysłu – umysł jako źródło napięć.

Prowadzący

lek. med. Barbara Czernicka-Kupras 

Program

Techniki główne:
1. Skanowanie ciała, praca z punktami napięć
2.  Relaks poprzez koncentrację na dźwiękach
3. Nauka obserwacji oddechu
 
Techniki szybkie
Nauka 9 prostych technik, które pozwalają się zrelaksować bez przerywania codziennej aktywności

Czas trwania

2 godziny

Nie zwklekaj i zapisz się na autorski Kurs zarządzania stresem online!