Zarządzanie Stresem

Nasz kurs  pomoże Ci w walce ze stresem i problemami ze snem oraz nauczy Cię jak radzić sobie z negatywnymi emocjami

Dlaczego warto zapisać się na nasz kurs

Zrelaksujesz swoje ciało

Świadomość własnego ciała to pierwszy krok w walce ze stresem. Podczas kursu  zrozumiesz dlaczego Twoje ciało jest spięte oraz nauczysz się lokalizować punkty napięć i rozluźniać je.

Opanujesz natłok myśli.

Umysł nigdy nie odpoczywa, nawet we śnie. Potok myśli zalewa go jak rzeka. Jedna myśl pociąga następną i tak bez przerwy. Proces ten pochłania mnóstwo energii i często powodując uczucie zmęczenia.

Poprawisz swoje sampoczucie, będziesz mniej zmęczony

Otaczający nas świat jest pełen bodźców oraz rozpraszaczy. Kurs oparty o trening progresywny Jacobsona i różne techniki pracy z umysłem pozwoli Ci kontrolować stres chroniczny

kurs Zarządzania stresem

Kurs Mindfulness - kobieta siedząca nad brzegiem morza

Informacje dotyczące kursu on line

Nasz kurs został stworzony z myślą o wszystkich osobach które chcą przejąć kontrolę nad swoim życiem i emocjami oraz  poprawić koncentrację i pamięć.

Kurs odbywa się on line, na platformie Zoom  lub Google Meet, składa się z dwóch modułów,  każdy po 2 godziny 

Szczegóły kursu

  1. Czas trwania jednego modułu- 2 godziny, całego kursu około 4,5 godziny
  2. Platforma Zoom lub Google Meet
  3. Cena kursu to 400 zł

Co warto wiedzieć na temat związku ciała z umysłem

Stanowią jedną całość

 Aktywność  ciała jest odzwierciedleniem aktywności umysłu.  Napięcia umysłu powodują napięcia w ciele, których często nie jesteśmy świadomi.

Rozluźnienie ciała pomaga w wyciszeniu niespokojnego umysłu.

 

Nasz kurs to unikalne połączenie pracy z ciałem i umysłęm

Relaksacja progresywna Jacobsona

Relaksacja Jacobsona to technika, która wynalazł amerykański psychiatra Edmund Jacobson, aby pomóc swoim pacjentom w radzeniu sobie z lękiem. Lekarz uważał, że napięcia nerwowo mięśniowe stanowią bazę dla wielu negatywnych stanów emocjonalnych i chorób psychosomatycznych.  Metoda Jacobsona polega na stopniowym napinaniu i rozluźnianiu głównych grup mięśni. Zgodnie z założeniem rozluźnienie mięśni prowadzi do odprężenia umysłu.

Moduł praca z ciałem

Program

  1. Techniki relaksacyjno – aktywujące. Nauka skutecznych technik oddechowych i relaksacyjnych.
  2. Pytania uczestników.

Tematyka

Uspokajanie ciała – świadomość napięć w ciele.

 

Prowadzący

Psycholog Radosław Wojciechowski

Moduł Praca z umysłem

Czas trwania

2 godziny

Tematyka

Techniki kontroli stresu

Prowadzący

lek. med. Barbara Czernicka-Kupras 

Program

  1. Szybkie skanowanie ciała, praca z punktami napięć
  2.  Obserwacja oddechu
  3. Obserwacja dźwięków
  4. Nauka 9 unikalnych, prostych technik, które pozwolą Ci opanować stres dnia codziennego

Czas trwania

2 godziny 

Zapisz się na kurs teraz