Zarządzanie Stresem

Nasz kurs  pomoże Ci w walce ze stresem, problemami ze snem oraz nauczy Cię jak radzić sobie z negatywnymi emocja

Dlaczego warto zapisać się na nasz kurs

Zrelaksujesz swoje ciało

Świadomość własnego ciała to pierwszy krok w walce ze stresem. Nauczymy Cię jak rozpoznawać i wyczuć napięcie. Podczas kursu  zrozumiesz dlaczego Twoje ciało jest spięte oraz jak lokalizować punkty, które kumulują napięcie

Opanujesz natłok myśli.

Umysł nigdy nie odpoczywa, nawet we śnie. Potok myśli zalewa go jak rzeka. Jedna myśl pociąga następną i tak bez przerwy. Proces ten pochłania mnóstwo energii, często powodując uczucie zmęczenia.

Poprawisz swoje sampoczucie, będziesz mniej zmęczony

Otaczający nas świat jest pełen bodźców oraz rozpraszaczy. Kurs oparty o trening progresywny Jacobsona i różne techniki pracy z umysłem pozwoli Ci kontrolować stres chroniczny

kurs Zarządzania stresem

Kurs Mindfulness - kobieta siedząca nad brzegiem morza

Informacje dotyczące kursu on line

Nasz kurs został stworzony z myślą o wszystkich osobach które chcą przejąć kontrolę nad swoim życiem i emocjami oraz  poprawić koncentrację i pamięć.

Kurs odbywa się on line, na platformie Zoom. Składa się z dwóch modułów,  każdy po 2 godziny 

Szczegóły kursu

  1. Czas trwania jednego modułu- 2 godziny, całego kursu około 4,5 godziny
  2. Platforma Zoom
  3. Cena kursu to 200 zł

Co warto wiedzieć na temat związku ciała z umysłem

Stanowią jedną całość

 Aktywność  ciała jest odzwierciedleniem aktywności umysłu.  Napięcia umysłu powodują napięcia w ciele, których często nie jesteśmy świadomi.

Rozluźnienie ciała pomaga w wyciszeniu niespokojnego umysłu.

 

Nasz kurs to unikalne połączenie pracy z ciałem i umysłęm

Relaksacja progresywna Jacobsona

Relaksacja Jacobsona to technika, która wynalazł amerykański psychiatra Edmund Jacobson, aby pomóc swoim pacjentom w radzeniu sobie z lękiem. Lekarz uważał, że napięcia nerwowo mięśniowe stanowią bazę dla wielu negatywnych stanów emocjonalnych i chorób psychosomatycznych.  Metoda Jacobsona polega na stopniowym napinaniu i rozluźnianiu głównych grup mięśni. Zgodnie z założeniem rozluźnienie mięśni prowadzi do odprężenia umysłu.

Moduł praca z ciałem

Program

  1. Techniki relaksacyjno – aktywujące. Nauka skutecznych technik oddechowych i relaksacyjnych.
  2. Pytania uczestników.

Tematyka

Uspokajanie ciała – świadomość napięć w ciele.

 

Prowadzący

Psycholog Radosław Wojciechowski

Moduł Praca z umysłem

Czas trwania

2 godziny

Tematyka

Techniki kontroli stresu

Prowadzący

lek. med. Barbara Czernicka-Kupras 

Program

  1. Szybkie skanowanie ciała, praca z punktami napięć
  2.  Obserwacja oddechu
  3. Obserwacja dźwięków
  4. Nauka 9 unikalnych, prostych technik, które pozwolą Ci opanować stres dnia codziennego

Czas trwania

2 godziny 

Zapisz się na kurs teraz