Szybkie sposoby na stres

Kobieta praktykująca trening uważności mindsulness
Świadomość emocji

Cisza leczy

Usiądź na chwilę bez ruchu, wyobraź sobie że jesteś kamieniem

W ciągu dnia przypatruj się swoim myślom, zauważ gdzie się kierują

Co zyskasz po naszym kursie:

  1. Poprawa koncentracji
  2. Poprawa samopoczucia, wyższy poziom energii
  3. Opanowanie natłoku myśli
  4. Świadomość emocji i kontrola nad nimi
  5. Poprawa pamięci i kreatywności
  6. Spokój wewnętrzny
 

Minimum teorii, maksimum praktyki. Nie zamęczymy Cię nadmiarem wiedzy, ale nauczymy prawidłowo oddychać i rozpoznawać punkty napięć w ciele

 

Świadomie wybieraj myśli, którym chcesz poświęcić uwagę. Pozostałe ignoruj.

Na naszym kursie poznasz kilkanaście technik dopasowanych do różnych typów osobowości.

Dla kogo przeznaczony jest kurs zarządzania stresem

Nasz autorski Kurs  Zarządzania Stresem przeznaczony jest dla każdego, kto czuje się   zmęczony szybkim tempem życia.

Otaczający nas świat cały czas pędzi do przodu. Jesteśmy przebodźcowani. Kurs Zarządzania Stresem pomoże Ci odetchnąć pełną piersią i skupić się na obecnej chwili. Nauczysz się jak kontrolować własne ciało oraz myśli, co w rezultacie przełoży się na spokój ducha, większą satysfakcję z życia oraz zachowanie równowagi psychicznej.

Cisza leczy