Techniki relaksacyjne na stres

Na naszym kursie poznasz różne techniki radzenia sobie ze stresem. Nauczysz się jak je stosować w życiu codziennym

Techniki relaksacyjne na stres

Dlaczego warto znać techniki relaksacyjne na stres?

Stres towarzyszy Ci na co dzień, często się denerwujesz lub prowadzisz szybki tryb życia? Możesz to zmienić dzięki odpowiednim ćwiczeniom. Poznaj techniki relaksacyjne redukujące stres i ciesz się każdą chwilą. Pozwolą Ci one na opanowanie negatywnych emocji, wyciszenie oraz zmniejszenie napięcia ciała. Dodatkowo poprawi się twoje samopoczucie oraz umiejętność doceniania otaczającego Cię świata. 

Uważne Jedzenie

1. Spójrz na jedzenie zanim weźmiesz pierwszy kęs

Zaobserwuj jego konsystencję,  kolor. Powąchaj

2. Obserwuj sposób w jaki sięgasz po jedzenie

Czy masz skłonność do szybkiego, łapczywego sposobu jedzenia

3. W czasie jedzenia skup się na jedzeniu

Obserwuj wszystkie automatyczne czynności, które wykonujesz w czasie jedzenia: sięganie po telefon, gazetę, wstawanie bez potrzeby od stołu, absorbujące rozmowy

Ile technik relaksacyjnych na stres praktykować?

Zamiast wybierać tylko jedną technikę, eksperci zalecają wypróbowanie kilku technik, aby sprawdzić, która z nich będzie dla Ciebie najlepsza. Staraj się ćwiczyć przez co najmniej 20 minut dziennie, chociaż nawet kilka minut może pomóc. Ale im dłużej i częściej ćwiczysz te techniki relaksacyjne, tym większe korzyści i tym bardziej możesz zmniejszyć stres.

Potrzebujesz profesjonalnej pomocy?

Radzenie sobie ze stresem w samotności może być trudne. Czasami warto zwrócić się do specjalistów, którzy pomogą opanować emocję i nauczą jak kontrolować stres. 

 

Jeżeli masz poczucie, że życie Cię przerasta sprawdź szczegóły naszego autorskiego Kursu Zarządzania Stresem.

 Przeznaczony jest on dla osób cierpiących na stres chroniczny spowodowany szybkim tempem życia, przeciążonych pracą i problemami dnia codziennego. Pamiętaj: niekontrolowany stres chroniczny może prowadzić do depresji.

Techniki relaksacyjne na stres 2